دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت : پس از انتخابات زمان همدلی و هم افزایی و جایگزینی گفتارها و رفتارهای رفاقتی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهر خرم آباد در پیامی از حضور حماسی مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست‌ جمهوری قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

((بسم الله الرحمن الرحیم))

خداوند متعال را سپاسگزارم که اندوه سنگین رئیس جمهور شهید حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ((رضوان الله علیه)) را با حماسه ای پس از حماسه دیگر التیام بخشید.

حماسه استقبال دهها میلیونی از تشییع و مجالس بزرگداشت تا حضور قریب به پنجاه و پنج میلیون نفر در دو مرحله انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در میان تبلیغات سنگین نظام سلطه و زورگویان عالم نشان از هوشیاری ، بصیرت و حضور بهنگام ملتی است که با رأی خود افتخار و عزت برای کشور عزیزمان به ارمغان آوردند.

آرامش و امنیت پس از اعلام نتیجه انتخابات با کسب اکثریت آراء توسط جناب مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب ، گواهی روشن و حقیقی بر مردم سالاری دینی و خط بطلانی بر دیدگاه آنانی است که هماهنگ با دشمن خارجی این نقطه قوت جمهوری اسلامی را با تهاجم تبلیغاتی مورد هدف قرار می دهند.

اینجانب به جناب مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب تبریک می گویم و انتظار دارم با یاری خداوند متعال و به کار گیری متعهدترین افراد به اسلام و انقلاب اسلامی و شایسته ترین همکاران، تمام همت و توان خویش را برای ارتقای فرهنگی، دینی و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی به کار گیرند.

قطعا توسعه متوازن استانها و توجه ویژه و کامل نسبت به استان هایی مانند استان لرستان که از امکانات معنوی و مادی بالقوه و فراوان ونیروهای متعهد و متخصص برخوردار است،می تواند رنج بیکاری فراوان و تورم را که سالهای زیادی این استان را گرفتار کرده از چهره این استان بر طرف کند.

اقدامات اساسی دولت جنابعالی در اجراء و اتمام مصوّبات سفر اول رئیس جمهور شهید از جمله راه آهن درود - خرم آباد و اندیمشک ، سدّ گاشمار (معشوره) و شبکه آبیاری به دشتها و زمین های حاصلخیز و اختصاص اعتبار به سدهای در دست احداث و اتصال شبکه آبیاری به دشتها و زمین های حاصلخیز و تکمیل سد بختیاری واقع در استان لرستان ، بیمارستانها، راه های مواصلاتی و صنایع تبدیلی برای چندین میلیون تن « محصولات کشاورزی ، باغی و دامی» و اجراء مصوّبات جدید ، این استانی که کانون تدین و انقلابی گری است را متحول خواهد کرد.

اکنون زمان همدلی و هم افزایی و جایگزینی گفتارها و رفتارهای رفاقتی، دوستی و مهربانی به جای گفتارها و رفتارهای انتخاباتی و رقابتی است.

از عموم ملت ایران و مردم شریف و نجیب استان لرستان و مسؤولان، مجریان، ناظران و بازرسان انتخابات، حافظان نظم و امنیت، دستگاه قضائی، صدا و سیمای استانی، رسانه ها، خبرگزاری ها ، خبرنگاران و فعالان مجازی که به وظیفه خود عمل کردند و از همه ستاد ها و نیروهای مردم نهاد و جوانان که با تلاش و جدیت شبانه روزی، پیدا و پنهان در هر دو مرحله انتخابات، شور و نشاط را رقم زدند تشکر و قدردانی می کنم.

از خداوند متعال سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی و سرافرازی و عزت ملت ایران را خواستارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha